Počasie v noci

19 °C
Prehánky, búrky
Viac o počasí
Diskusné fórum › Všeobecná diskusia













draxter13.4.2012 20:45 #991 Re:
Reakcia na #990 od amater:
Súčasný chaoz v MHD by som vyriešil dvomi linkami. Ale vážne: ten interval predstavujúci násobky hodiny miesto jej podielov je blbosť ako voda v koši.
amater13.4.2012 14:33 #990 Re:
Reakcia na #989 od milan002:
No, ak sa obmedzí Tescobus, možno nejaké spoje na Teslu a z Tesly pribudnú, aj keď je to možno skôr len moje vrúcne želanie.
Aspoň sa konečne začnú využívať aj večerné spoje L14, ktoré odchádzajú z Tesly 5 min pred Tescobusom, takže každý, kto chce ísť smer centrum si radšej počká na Tescobus.
Ono by to chcelo celú piešťanskú MHD poriadne prepracovať, aby sa ňou oplatilo chodiť aj ľuďom z iných častí mesta ako z Trajana, ale to je otázka na dlhšiu diskusiu.
milan00213.4.2012 13:24 #989 Re:
Reakcia na #988 od amater:
kľudne nech sa obmedzí, veď to nie je MHD. Ale keby sa radšej posilní spojenie zo sídlisk
amater4.4.2012 14:59 #988 Re:
v pondelok som počul od kolegyne v práci, že sa má vraj obmedziť Tesco-bus. Konkrétne, údajne má od budúceho mesiaca premávať len do 18-tej hodiny a potom už nie.
Neviete niekto, čo je na tom pravdy?
lukisho21.3.2012 17:51  +1#987 Re:
Reakcia na #986 od amater:
Ameter:

Vyjadrujem sa k prvej otázke, hoci nie som kompetentný: L2 a L14 chodia súbežne od času úplnej reorganizácie a situovanie grafikonu autobusovej dopravy, skrátene od roku 2003. Dôvod, prečo je tomu tak je viacero: a) kompetentní mysleli na dôležitosť obslužnosti zastávok pre ľudí, ktorí chodia do centra na nákupy, do kostola... ,z toho vyplýva: aby autobus nebol natoľko preplnený, že by to kapacitne nestíhal. b)aby vodiči mali odjazdené hodiny a sedelo im to ,,s posunmi, presunmi, jazdami na km,, a podobne.

K druhej otázke sa len krátko vyjadrím, že v meste je viacero liniek, ktoré by mohli jazdiť inak, alebo poupravene - mysliac na lokality za Poliklinikou (Sĺňava) a pri letisku (Vŕšok, Vodárenská, a ulice pri letisku za zbernými surovinami).
amater15.3.2012 22:28 #986 Re:
Inak, všimol som si dve zaujímavé veci, ktoré nedokážem pochopiť:

1. prečo cez víkendy odchádzajú z Autobusovej stanice o 9:00 spoje L2 aj L14 súčasne? Je to podľa mňa maximálne zbytočné.

2. prečo L14 nemôže z Floreátu premávať, ako L13 smerom na Floreát, čiže trasou: V. Floreát, Kúpeľná ul. - Komenského ul., ZŠ - Ul. 8. mája - Okresný úrad - Sídlisko Sihoť - Adam Trajan. Už len preto by to bolo praktickejšie, že vyjsť z Brezovej ul. na Bratislavskú je niekedy dosť komplikované.
Tootti15.2.2012 22:24  +1#985 Re:
Reakcia na #984 od tomasko27:
398AZ je starsia od 397AZ
Ja som sa s 397 viezol v Prerove a bola jazda smrti, vodič radil 2-4 a všade smrdel olej .... tá svoje odslužila a mala byť vyradená pred troma rokmi, hneď ako skončila v Piešťanoch... boli aj lepšie vozidla napr. 395 396, tú lepšiu si vtedy zobrala chamtivá pri Piešťanoch ...
tomasko2715.2.2012 20:28 #984 Re:
Skoda tej PN-397AZ. Podla mna bola v lepsom stave ako 398AZ, aj ked bola starsia.
Tootti14.2.2012 21:05 #983 Re:
Reakcia na #982 od Ján1:
prikúrili si . . . piešťancom ide karta, ved nie tak davno stáli skoro na tom mieste aj iné Karosy ktoré pohltili požiar .. ..
Ján114.2.2012 13:07 #982 Re:
Dnes zhoreli dva autobusy
http://www.piestanskydennik.sk/rubriky/spravy/cierna-kronika/na-valentina-takmer-zhoreli-dva-autobusy-9116/
lukisho31.1.2012 10:28  +1#981 Re:
Včera som si všimol, že v niektorých autobusoch chýba informatívny displej o zastávkach (videné v troch autobusoch, poznámka: nešlo o jeden konkrétny, ale o tri odlišné autobusy).

Viezol som sa aj L4 spojom po 14.40hod., ktorý zachádza na Priemyselnú ulicu. Niekto sem písal, že keď sa autobus približoval k zastávkam (Dopravná, Dopravná SAD, Aut.st.), že tieto sa prostredníctvom GPS objavili na displeji. Túto skutočnosť nemôžem potvrdiť, na linke sa nič podobného nevyskytlo, po celú dobu jazdy daným úsekom bolo napísané: Vrbovská cesta,N.Teslu a v druhom riadku N.Teslu,SOU

Na L18/L20 jazdil do štvrtka nahradný bus (Karosa -červená), ktorá sa stihla v posledný deň (štvrtok) pokaziť medzi zastávkami Vrbovská ul.,N.Teslu a Tepláreň (L20) a my,cestujúci sme čakali na náhradný autobus (prímestskej linky), ktorá nás do konečnej zastávky Kocurice,PD doviezla. Ešte v ten istý deň (vďaka pohotovej a miestnej oprave) išla Karosa ako L18 spojom po 14.30hod. s 30minútovým meškaním.
V piatok už premávala na L18/L20 SOR-ka. Včera mala táto pokazený terminál, cez ktorý si cestujúci kupujú lístky.
amater20.1.2012 13:33 #980 Re:
Podľa toho, čo sledujem, zadné svetelné transparenty pomaly pribúdajú na všetkých piešťanských mestských autobusoch. Uvidíme, či pribudnú aj predné a bočné.

Tiež som mal už možnosť vidieť situáciu pri KOCKE. Možno sa nevedia dohodnúť, ale myslím, že nový označník je osadený lepšie, ako pôvodný. Určite sa ľahšie nastupuje ako predtým, keď autobus otvoril dvere zarovno staršieho označníka.
lukisho16.1.2012 16:55 #979 Re:
Pri KOCKE zasa pribudol nový označník prímestskej dopravy, ktorý je osadený na inom mieste, ako na tom, kde bol ešte v polovici minulého roka.

Asi sa stále nevedia dohodnúť, či tam označník žltej farby bude-nebude-bude-nebude....
lukisho15.1.2012 22:15 #978 Re:
Áno, potvrdzujem, info amater-a, aj ja som to videl na bude TT-045-DO (konkrétne zadný display).
amater15.1.2012 12:51 #977 Re:
Posledný týždeň sledujem, že na autobusoch MHD PN sa opäť začínajú objavovať zadné svetelné transparenty. Ktovie, možno sa opäť namontujú aj predné a bočné.
amater5.1.2012 15:41 #976 Re:
Reakcia na #974 od lukisho:
Inak, k tým displejom. Všimol som si, že sú asi nastavované cez GPS. Minule som išiel totižto spojom L4, čo zachádza k TVS a všimol som si, že keď sme išli po Obchodnej ul. okolo stanice, tak na displeji naskakovalo postupne Dopravná ul.,SAD, Autobusová stanica.
Asi napíšem kompetentným, aby danú zastávku do CP zapracovali. Tatino robí v TVS a hovorí, že tým raným spojom (L3) k nim chodia zákazníci. Možno by sa zviezli aj iný, ktorý o zachádzke nevedia. A TomJ má pravdu, spoje zastavujú priamo pred TVS.
Na obsluhu Sĺňavy som zabudol, za to sa ospravedlňujem. Inak, to otvára zase novú kapitolu, obsluha sídliska Sĺňava, ktoré je pomerne ďaleko od centra aj AS a jeho obsluha je takmer nulová. Ale to by bolo asi na celú ďalšiu kapitolu. Inak, neviete niekto, koľko ľudí zhruba na Sĺňave býva?
Čo sa týka víkendových prestupov z L8 na L4, veľmi zábavné. Prestup na linku, ktorá cez víkendy nejazdí, alebo žeby jazdila tajne? Bolo by asi zaujímavé, keby sa niekto išiel sťažovať, že mu z N. Teslu žiadna L4 nešla.
Asi by bolo dobré upozorniť kompetentných na nedostatky. Len neviem kam, resp. komu treba napísať? Na SAD alebo mestu?
TomJ28.12.2011 22:26 #975 Re:
Reakcia na #974 od lukisho:
Aj v CP na tejto stránke je pri spojoch linky 8, čo idú z Tesly na Trajan uvedené, že pokračujú ako linka 4, hoci pokračujú ako linka 14.
Čo sa týka zachádzky tých dvoch spojov na Priemyselnú ulicu, všimol som si, že zastavujú priamo pred vchodom do toho podniku a nie až pri tom bývalom označníku.
lukisho28.12.2011 20:16 #974 Re:
Reakcia na #971 od TomJ:
chyby sú, boli a asi aj vždy budú. Ja som si napríklad povšimol chyby na displejoch L8 -namiesto označenia zastávky Hotelová akadémia (čo je správne) je nahraná s dvojitou chybou: Hotelová Akadénia

problém pokračovania L13 ako L8 do Kocuric je už od roku 2003, kedy vôbec zaviedli prvý nový cestovný poriadok. Kompetentní totiž zabudli uviesť, že spoje 1,3,7,11 premávajú do Kocuric (odkiaľ potom premávajú ako L8 do starých Piešťan a po zast. Vrbovská ul., Sídl. N. Teslu!) a spoje linky 13: 5,9,13,15,17,19 premávajú ako L8 avšak nie do Kocuric, ale len po zast. Vrbovská ul., Sídl. N. Teslu (odkiaľ potom premávajú spoje 5,9,13 ako iné spoje L8). Ale máš pravdu, je to nedomyslené!

Zastavovanie na zastávke Sídl. N.Teslu,SOU u vybraných linkových spojov je tiež záhadné, do platnosti CP 2011/2012 to bolo jasné, pretože tam zastavovali výhradne spoje označené piktogramom ,,vozíčkar,, - nízkopodlažný spoj (ktorý výslovne bol určený pre hendikepovaných ľudí a ktorý zastavoval na danej zastávke). Pravda je, že to je nedomyslené v novom CP.

Tiež som sa s chuťou zasmial na tom, že v PDF súboroch CP na stránke www.sadtrnava.sk je uvedené pri L8, že od zastávky Vrbovská ul.,N.Teslu premáva na spojoch L4 (táto chyba je v CP každoročne, avšak aspoň tam bolo napísané, že spoj premával na Adam Trajan, v týchto nových CP je napísané, že spoje premávajú na Polikliniku). Vyskúšame to? Napríklad taký spoj s odchodom 19.40 zo zast. Vrbovská ul., N.Teslu ide ako 4 na Polikliniku. Super! V lete sa to na to CauntryLodenica bude hodiť!
lukisho28.12.2011 20:04  +2#973 Re:
Reakcia na #972 od amater:
To, že autobusy (ranný spoj L3 a poobedný spoj L4) zachádzajú k TVS je realita od platnosti cestovného poriadku v roku 2008-2009. Označník sa fyzicky nachádza na pôvodnom mieste kde ešte v deveťdesiatych rokoch až do roku 2003 zastavovala MHD9 - Priemyselná ulica, ONSA. Čiže fyzicky tam označník stojí. V skutku je však záhadou, prečo SAD Trnava danú zastávku nezapracoval do platného CP už od prvotného obdobia platnosti, no v CP je zreteľne vidno (pri konkrétnych spojoch), že akosi pridlho im trvá cesta zo zastávky Vrbovská ul., Sídl. N.Teslu k zastávke Sídl. N.Teslu, SOU, tuším, 6minút.

Čo sa týka prestupu z L4 na L2 na zastávke Autobusova stanica, tak si osobne myslím, že tento prestup nikto nerealizuje a to: 1., prejsť pešo od TVS k AS je cez koľajnice a podchod asi 7minút (rovnako dlho to trvá linke MHD). a po 2., ľudia, ktorí smerujú na A. Trajan vystupujú na zast. Komenského,ZŠ alebo Zimný štadión + daný spoj zachádza ešte aj na sídlisko Sĺňava, Lodenica.

amater28.12.2011 16:46  +1#972 Re:
Reakcia na #971 od TomJ:
Zastávka TaVoS možno oficiálne neexistuje, ale dnes poobede som sa pýtal šoféra, keďže som tam aj vystupoval a plánujem túto zastávku aj naďalej využívať pre výstup (vďaka vám železnice), či je tam zastávka alebo či tam zastavuje len pre nástup zamestnancov TVS. Povedal mi, že je tam normálne zastávka (aj keď bez označníka), takže sa tam ráno aj poobede dá bez problémov nastúpiť aj vystúpiť. Takže ak by mal niekto dilemu, pre šoférov táto zastávka existuje oficiálne (na dvoch spojoch), môžte tam aj nastúpiť, aj vystúpiť.
Len by možno stálo za úvahu posielať tam poobede namiesto L4 L14, aby tam mali priame spojenie aj zamestnanci z Trajana a nemuseli na stanici 15 min čakať na L2.
A tiež, ako už bolo povedané, zapísať danú zastávku riadne do CP.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.